Postcards from Heaven..

Hedder et af de to albums som Lighthouse Family sendte ud i 90’erne.. Det er nu ikke den slags postkort jeg sidder med her på min lille pind i forstaden. Blandt tomme poser fra Risgaletter, notater fra den overstået konfirmation, klips, pas, kamera det dyre af dem og en udgave af den ny aftale, ligger tre postkort. Det ene er et fødselsdagskort til en veninde som jeg ikke har set, kunne nå, kunne få en aftale med rigtig længe. Det er jeg ked af, men skriver det ikke i kortet.

Et af de to andre kort er til den gamle bedste veninde som ditchede vores venskab på facebook tilbage da der stadig lå sne i forstaden. Hun har et par gange re-requestet venskab på selvsamme sociale netværk. Nu får hun besked på at finde på noget mere fantasifuldt, hvis hun vil mig noget.

Det sidste kort er til min mor. Jeg har brug for en time out, hun gør for ondt at have i mit liv. Hendes krav og forestillinger om et forhold, kan jeg ikke honorer og de gør for ondt. Grænsen er nået, eller fundet som min terapeut ville sige. Nu gælder det bare om at finde ordene, afdramatisere det og så finde et frimærke.

Jeg passer på mig, men tager andre ud af ligningen imens, gør pæne piger det? …….. jeg er vist ligeglad. Interessant!

Dette indlæg blev udgivet i Morgentanker, Terapi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

