Wrap it up!

Et projekt er færdigt og skal pakkes sammen, regningen skal sendes og blyanterne sættes på plads. Det betyder nu ikke at der ikke er rigeligt at tage fat på ellers, præstelivet byder på helt nye projekter, udfordringer og ikke mindst ansøgninger. Men jeg er færdig med forstadskirken, nu behøver jeg kun at være der når jeg har lyst, altså når jeg lige har ryddet op og sat på plads.

Nye projekter er blandt andet ansøgningen til den nordsjællandske forstad, et job uden præstebolig. Men jeg søger alt nu. 1½ år som job søgende, det er tid til at være mindre kræsen. Bryllupstaler er endnu et projekt og mon ikke også jeg burde samle på på mit konfirmandforløb?

Min terapi sparker mås, og det gør jeg også. Enkelte vil få et måssparkende postkort i posten en af dagene en mor og en veninde. Grænser findes og de er ikke så flydende som før. Der er projekter og frustrationer nok at tage af, men der er også en mindre i bunken!

Dette indlæg blev udgivet i Morgentanker, Pastoralt mix. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

