Mors dag? Rend mig hvor jeg er højest når jeg plukker jordbær!

Mors dag? hvem fanden i helvede kom på den sindsyge idé at jeg foruden fødselsdage, nationale helligdage, bryllupsdage og andet crap skal valfarte med en dusk et eller andet ud til min mors nordsjællandske forstadsidyl? ALRIG i livet, der er fandme ikke noget der hedder datter dag?

Jeg har lige så længe jeg kan huske sørget for at der enten via kurrér (lillbror i bil) eller selv sørget for en blomst, et citrontræ (som så fik lov at dø i haven) eller andet på mors dag og jeg ORKER det bare ikke mere. Der er fandme dage NOK! Jeg vil sg hellere fejre kvindernes internationale kamp dag hvis det skal være!

Mors dags blomster kan du fandme få den dag du finder ud af at opfører dig som en mor!

Datter over and out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette indlæg blev udgivet i det med vrede, Livet. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

